عاشقت نبودم........!!!!!!!؟؟؟؟

عاشقت نبودم.........!!!!!

داستان عاشقانه واقعی

 2 ساعت بعد اول زنگ زد...و بعدش اس داد...... چون دوستام بودم نمیتونستم جواب بدم...بهش اس دادم....تک نزن دوستام هستن...

بعد اس داد : میخام با دوستام برم بیرون اصلا تک نزن.....4 ساعت بعد که از بیرون اومد......اس داد :‌من اومدم خونه....داداشم هست....اصلا تک نزن.....من جوابشو ندادم...مسجد دعوت بودم و متوجه پیامش نشده بودم....زمانی که متوجه شدم اس داد....از این کاراش ناراحت بودم...و جوابشو ندادم...

ساعت 11 اس داد....اصلا تک نزن....دیگه شارژ ندارم ....شبخوش ....بای...بازم جوابشو ندادم....

نمیدونم ، کارم شاید اشتباه بود...اما واقعا از این نوع حرف زدن و رفتارش ناراحت بودم...

1 ساعت بعد اس داد : کجایی ؟..چرا جواب نمیدی ؟ ...من زیاد شارژ ندارم....گفتم : خونم....تو برو با دوستات بیرون و خوش باش...شبخوش....

گفت :‌دست پیش میندازی پس نیفتی...تو تفریح بودی و به اسام جواب ندادی...خوب بلدی خودتو یه جور دیگه نشون بدی..بای...گفتم :‌ من خونه بودم...و فط شام بودم مسجد...تو باور نکن ....اصلا حال ندارم..بای....

فردا صبح باز اس نداد...من قرار بود تو کار خونه به مامانم کمک کنم...بهش گفتم : من امروز قراره خونه تمییز کنم....گمون نکنم بتونم اس بدم....فعلا....گفت : باشه ....منم میخوام برم بیرون ...بای...من رفتم خونه رو تمییز کنم...و گوشیمو گذاشتم اتاقم....و اصلا متوجه نمیشدم که گوشی زنگ میخورد یا اس میومد...1 ساعت بعد اس داد: پیاده رویم کنسل شد....میرم خونه داداشم.....من جواب ندادم...چون اون روز نه تنها جواب مینا رو ندادم....جواب دوستام و...رو هم نمیدادم...چون نمیتونسم....

دوستم غروبی اومده بود خونم و بهم گفت : که یه اس که تو گوشیتو برام بفرست...نیاز ضروری  دارم....منم گفتم باشه....اما کار خونه داشتم فراموش کردم....دوستم چند ساعت بعد به گوشیم زنگ زد ، دید که جواب نمیدم ، ‌به خونمون زنگ زد...گفت : بفرست دیگه....پیامش طولانی بود....توی یکی دیگه گوشیم ذخیره بود....و اون گوشیم شارژ نداشت...نوشتنشم وقت میبرد....من سریع سیم کارتمو عوض کردم ...تا بتونم این اسو بهش بدم...و وقتی کارم تموم شد ،‌سریع رفتم بالا.....و به اس مینا و اس و زنگهای دیگر دوستام توجهی نکردم...ساعت 9 شب اس داد : کارت هنوز تموم نشد!!؟؟....وقت سیم کارت عوض کردنو داری ، وقت جواب دادن به اسمو نداری...

اینو بگم که ،‌ من هروقت سیم کارت گوشیمو عوض میکردم به مینا پیام میومد و بهش خبر میداد

من جواب ندادم....3 ساعت بعد....

ادامه داستانو بزودی براتون می نویسم و زیاد منتظرتون نمیزارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:مینا , عشق , دوست دارم , ازدواج,ساعت1:46توسط احمد | |